25 dagar kvar

Idag är det endast 25 dagar kvar till avresa och jag har fått mina flygtider från London kontoret. Har hela tiden varit inställd på att flyga själv men idag insåg jag och Christine att vi är bokade på samma flyg!!!

Hurra hurra!

Så kl 12:20 den 14:e januari sitter vi på SAS´s direktflyg på väg till Newark, USA! Känns väldigt skönt att slippa resa själv. Även fast jag varit på Newarks flygplats tidigare skulle jag nog känna mig vääldigt liten och ensam om jag kom dit helt själv.

Kommentarer
Postat av: Christine

Klart vi ska köra på SVEA stilen! Vi måste ju lyfta fram vårt land!!! :) You and me goes SVEA:)
Ja, du har ju det lite tuffare, genom att du gjort en omställning nu precis innan flytt till USA! Förstår att det måste vara miljarder saker utspridda. Precis som hos mig med andra ord. Bor för tillfället hos min bror, i hans rum, med hela mitt liv i resväskor. USCH, inte organiserat för fem öre.

21 dgr kvar idag... (ILLAMÅENDE) Stockholm för mig på Torsdag, blir hotell eftersom att ambassaden än 9 på morgonen. Snacka om att det är for real!!!

KRAM

2007-12-23 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0