Balett uppvisning

Idag hade tjejerna sin balett uppvisning och jag var såklart på plats. Hämtade på dagis vid kvart i 4 och sen fräste vi bort till Mörby centrum där dansskolan ligger. Åh, så duktiga dom var, mina små favorit tjejer. Tog massa bilder, så kul att ha sen. Kom att tänka på när man själv var 4-5 år och hade uppvisning på jazzdansen. Hur pirrigt det var att dansa inför alla föräldrar och syskon.

Jag har ganska ont i huvudet ikväll, ska nog omgående parkera mig i soffan och kolla på Sex & the City. Har förresten fattat ett mycket viktigt beslut; Sex & the City dvd-boxen får följa med mig till USA och hålla mig sällskap. Bra va? Den känner sig nog som hemma i New York. hihi

Kan inte fatta att jag alldeles alldeles snart ska få återse härliga New York. Idag är det bara 27 dagar kvar. Underbart!
Räknar dagarna tillsammans med min resekompanjon Christine, eller ja vi åker ju inte på samma flyg men vi reser samma dag iaf. Och bara några dagar innan mig så kommer mina blivande "grannar" Lina och Rebecka till Wilton resp Darien. Ah, va kul!!!

Måste börja packa lite smått ikväll. När huvudvärken har försvunnit. Flyttar ju trots allt hem till Blekinge på lördag morgon. Overkligt...
Sen är det ju sista delen av En spricka i kristallen på tv ikväll också. Får inte missas! Hon som skrivit den boken (Gyllenhammars dotter) bor förövrigt ett par kvarter ifrån huset här i Stocksund.

Tandläkaren imorgon och på onsdag. Sista besöken (förhoppningsvis) på läänge. Ska bli så skönt när den där framtanden äntligen är fixad!!

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: din blivande

weho, de här kommer bli skoj! Kul att hänga med lite i ditt liv genom din blogg. Tycker absolut du ska ta med sex & the city boxen, så kan vi ha en filmkväll :)

2007-12-17 @ 20:27:23
Postat av: christine

Gud va kul att hitta dig här! :) TBC på läkarundersökningen. Ska läsa av svaret på Torsdag!!!

NEDRÄKNINGEN FORTSÄTTER! :)

Blandade känslor idag...

KRAM

2007-12-17 @ 22:20:47
URL: http://christinedahlin.blogg.se
Postat av: Rebecka

det ska stå, din blivande "granne" Rebecka. Men de kom tydligen inte med!? Så du vet vem de är :) kram

2007-12-18 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0