Home alone

Den här helgen är min sista i Stockholm. Det känns väldigt konstigt..Är hemma själv i huset över natten. Lite läskigt är det faktiskt. Speciellt nu när det är så himla mörkt ute. Men tack gode gud för larmet!! Ska snart duscha och sen åka bort till Mörby Centrum. Måste handla kycklingfilé för jag ska laga min specialitet imorgon tills familjen kommer hem. Vitlöksmarinerad kycklingfilé i ugn med ris och sallad. Sista chansen att visa upp mina matlagnings skills. haha


Det är så skönt med helg nu. Har haft fullt upp i veckan med luciatåg, julklapps-jakt-på-stan, barnpassning, städning, tandläkaren, IKEA osv. osv. Nästa vecka är också fullspäckad. Ska bland annat se tjejernas balett-uppvisning. Gissa om jag ska ha kameran i högsta hugg eller? :-)

På fredag ska vi ut och äta eftersom det är min sista kväll i Stocksund.
All good thing come to an end ...

Sen på lördag morgon tar jag bussen till Kalmar där jag hoppas att min käre bror kommer och hämtar mig. Han landar förövrigt på Kastrup på onsdag!! Tror han skulle mellan-landa i Paris eller liknande på vägen från NYC.
 Undrar vad tomten i Amerika skickade med honom. hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0