Mina julklappar :-)

Så var ännu en julafton avklarad. Vi fikade och kollade på Kalle Anka hemma hos farfar tidigare idag. Sen var jag och Johanna i kyrkan. Jag är verkligen inte troende eller så. Men julafton är den enda dagen på hela året som jag går dit frivilligt. Gillar att bara sitta där och lyssna på julmusiken och fånga julstämningen med alla fina ljus osv.
Min kära lillasyster däremot kommer nog inte följa med mig fler gånger. Hon sa till och med nått om att gå ur kyrkan. Sorry Johanna! Men så gulligt att du följde med!

Efter kyrkan gick vi hem och åt julbord. Jag åt 6 köttbullar och två vörtbröds-smörgåsar med ost. Som ni säkert förstår är jag inte förtjust i julbord.
Sen var det äntligen dags för julklapparna. Jag fick ett presentkort på Bloomingdales i USA, pengar och amerikanska dollar, en schal/scarf i sammet från Song of Silk New York, halsduk, badbomb, halsband, Karlshamns-almanacka och lite andra smågrejer.

Och tidigare har jag ju fått pengar, ett halsband från Dtails, träningskläder och träningsskor från Adidas Stella McCartney och boken "Alla var där"

Nu måste jag leta rätt på mina svart pumps som är spårlöst borta. Fattar inte detta. Ska ju ha dom imorgon kväll.
Och så måste jag såklart maila och tacka familjen i USA för den FINA schalen!!! Den kommer passa perfekt ihop med mina svarta nyårsklänning!

Kommentarer
Postat av: Christine

Oh, tack så mycket gumman! God fortsättning. ;-) Glöm inte ett glas vatten mellan drinkarna ikväll:-) KRAM

2007-12-25 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0