Paket från USA

Idag har jag varit på posten och hämtat ett stort paket från familjen Thompsson-Agura i USA. Såå snällt. Är riktigt nyfiken på vad som finns i julklappen som låg i paketet. Och så fick jag två jätte fina julkort, varav ett hade en bild på hela familjen utanpå. På båda korten stod det bla: "We can´t wait to see you" Jag känner mig verkligen välkommen dit, om man säger så. Undrar just hur det går för mitt lilla jul-paket som jag skickade till dom för typ 2-3veckor sedan? Hoppas det kommer fram, i julrushen...

Imorgon är ingen vanlig dag för då kommer min bror hem från USA!!! Hurra hurra!
Ser fram emot att prata med honom, evigheeter sen sist!! Och nej, facebook räknas faktiskt inte. Saknar min familj och längtar verkligen tills jag får träffa dom + morfar, Anna och Erika på lördag. På söndag kväll ska jag, Jonte, Johanna och pappa klä julgranen medans mamma gör risgrynsgröt till oss och till vår lille "hustomte". Precis som vi alltid gör på lille julafton. Underbart!!!

Kommentarer
Postat av: christine

Åh, vad kul för dig att du fick paket av dem! Riktigt avundsjuk!!! :)

2007-12-18 @ 22:28:09
Postat av: C

Ja, fy tusan, de hade ju verkligen varit hel kul om vi hade mellanlandat på samma ställe! Fasen, kom och tänka på de, hur ska vi känna igen varandra väl framme? Vi kommer ju åka samma buss från flygplatsen till hotellet iaf:)

KRAM

2007-12-19 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0