Tårar

Imorse vid kl 5 körde vi in brorsan till tågstationen. Efter en vecka hemma i Sverige är han nu på väg tillbaka till sitt andra hem i New York. Han kommer inte hem igen förren till sommaren. Hade det inte varit för att jag också åker snart skulle det vart jätte tufft men nu träffar jag ju faktiskt honom om bara några veckor. Men när jag såg hur ledsna mamma, pappa och syrran var började jag också gråta.

Så nu har jag fått en liten "förhansvisning" av hur jävla jobbigt det blir att säga hejdå till min älskade familj. Måste nästan vara det värsta av alltihop, att veta hur ledsna de är när de sitter i bilen på väg hem. Jag kommer bergis börja gråta på Kastrup...

Kommentarer
Postat av: christine

visst är de söta! :) känns lättare när man faktiskt ser hur gulliga de är... glömmer liksom bort de jobbiga för en sekund eller två:-)

du... vi kommer gråta både två när vi åker... hur tror du egentligen jag kommer se ut när jag väl kommer till köpenhamn... rödsprängda ögon... hahah

2007-12-27 @ 20:11:39
Postat av: christine

Bra och bra?! Fucking jävla stockholm, fucking jävla ambassad.. så kan man säga... började med att jag kom på att jag glömde kort, så iväg till centralen tidigt i morse och skulle knäppa kort... yrde runt där och försökte få någon att vilja växla pengar, men icke... tog mig en halvtimma innan jag kom tillbaka till automaten och fick korten tagna... iväg till ambassaden, yrade runt med bilen innan vi hitta. sen upp dit... bara två tjejer och jag, gött tänkte jag, kollade igenom mina papper och insåg att jag hade glömt kvittot på inbetalningen! KANON!!! bara 40 mil hem!!! fuck! hon vakten sa att jag skulle leta upp närmsta bank och betala igen... OK! Iväg i bilen igen, en och en halvtimmas letande efter swedbank. in där... betala... 950 den här gången! JIPPIE! tillbax igen, vänta (inomhus) nästan tre timmar. Åh så roligt!!! :)

2007-12-28 @ 17:27:32
Postat av: christine

ah... men va fan va det känns som om jag är överkörd. Helt tappat suget... Hoppas de kommer tillbaka snart...

ja just de ja.. hade helt glömt bort de... har föresten inte ens fått mitt straffregister än... måste ringa och fråga förmedlingen efter nyår... konstigt..

hur går tankarna hos dig, lugn?

2007-12-28 @ 23:02:21
Postat av: christine

I trust you... men jag önskar bara att man kunde känna lite mer glädje nu på hemmaplan. men men, det blir garanterat bättre... ska bli gott att få visat nästa vecka och ringa tricia och säga att det nu är klart...
de har fortfarande inte sagt ngt sin sin nuvarande au pair så.

snart en dag till gången, jesus vad fort de går! :-p

2007-12-28 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0