Utekvällen

Igår var vi då ute; jag, Emma och Jenny. Vi var först hemma hos Emma. Lika kul som vanligt. (vad jag kommer sakna er!) Sen vid 9 åkte vi in till stan. Kul att träffa folk som aldrig är hemma annars, eller iförsig så är ju inte jag hemma så ofta heller då. Men himla trevligt var det iallafall!!! Kom hem vid halv 3-tiden och men kunde inte riktigt somna så jag kollade lite på Pretty Women.

Idag har jag spelat lite Sims som syrran har installerat. Läänge sen jag spelade det nu. Var ju typ beroende av det innan. haha

Bara måste kolla på Sex & the city ikväll. Fick sånt sug efter att se avsnittet när Stanford och Marcus gör slut och Carrie följer med Stanford till balen istället. Och så spelar de If you leave me now. Ah, det är så fint. haha Men mitt absoluta favorit avsnitt är nog ändå när Carrie och Big är på dejt i Central park och åker häst & vagn. Och mitt i dejten så ringer Miranda från förlossningen och berättar att hon ska föda så Carrie får kasta sig iväg dit. Åhh, vad jag älskar den serien!




Tiden går för snabbt!

Kommentarer
Postat av: Christine

haha, märker att vi är två som är gaaaalna i sex and the city. blir nog så att jag tar med mig boxen till US. Du, tanken har slått mig att om man raderar ungarna ur livet i USA så finns chansen att vi kan leva lite så... :D

2007-12-26 @ 19:01:34
Postat av: Christine

the girl went nuts som man säger så... herregud... jo, käken är ju kvar men det gör ont! lite blåslagen på armar och ben, men lever! Kände mig måttligt trött på sverige igår.. haha!

2007-12-26 @ 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0