Grattis på Fars-Dag pappa!

Idag väckte vi pappsen tidigt på morgonen med frukost på sängen. Han blev nöjd och glad. Jag åt bara en macka sen gick jag och la mig igen. Var ute igår och somnade inte förren vid 3, så jag tyckte jag förtjänade att få sova lite mera.

Vid 2-tiden åkte vi hem till min farfar och fikade med resten av den närmsta släkten på pappas sida. Så mysigt så! Där bjöds det på kaffe, bullar, kakor och prinsesstårta. Och mycket prat och skratt. Härligt!

När vi kom hem fixade pappa middagen. Köttbullar, pasta och pastasås. Guud så gott det var! Mmmmm! Därefter var det bakdax. Fannys kanelbullar för 2 gången den här veckan. Börjar bli proffs. Men nej, jag smakade faktiskt inga nu ikväll. Kändes som det räckte med kakor för idag. Ska ta med mig bullar till Stockholm.

Åker tillbaka imorgon kväll. Känns som jag varit hemma jätte länge. Saknar Stockholm! Och barnen såklart. Känner i hela kroppen att mitt Stockholms äventyr snart är slut. Tänker på det nästan hela tiden. Usch, vad jobbigt!

Imon måste jag stiga upp tidigt, eller rättare sagt; jag måste lägga mig i vettig tid ikväll. Har lyckats vända på dygnet under dessa 12 dagarna hemma. Inte bra, inte bra.
Måste till banken imon och sätta in pengar till Amerikanska ambassaden. Lika bra att få det gjort här hemma.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0