Hello

Det är svårt att tänka på nått annat än USA just nu. Men jag har ju längtat efter detta de senaste 10 åren så det känns lite overkligt när det närmar sig. Man läser om många au-pairer som åker hem för att de inte trivs, längtar hem osv. Jag tror inte jag kommer ha dom problemen faktiskt. Visst kommer jag sakna alla nära och kära men thats it. Sverige är jag bra trött på och skulle jag få sån där extrem hemlängtan åker jag hem till brorsan och kräver fika och en pratstund. Det känns väldigt skönt att jag kommer bo så nära honom.

Redan nu vet jag att om allt funkar med familjen och om jag trivs bra så kan jag mycket väl tänka mig att stanna längre än ett år. Isåfall kommer jag plugga sammanlagt 12 credits på ett amerikanskt college. Väldigt bra för min framtid. Jag kommer absolut plugga ämnen som gynnar min (förhoppningsvis) framtida karriär inom hotell-branschen. Men jag ska väl (som pappa hade sagt) ta en sak i taget. Men känner jag mig själv rätt kommer jag inte nöja mig med ett år i USA. Jag menar, varför inte ta chansen när man får den?

Lionel Ritchie - Hello
Lätt den bästa låten just nu!

Middag med vännerna ikväll. Trevligt värre!
Snart ses vi New York!

369606-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0