Visumet, ja just det ja..

Mamma har hjälpt mig fylla i alla visum papper idag. Guuud vad jobbigt. Mitt stress-moment no 1 just nu! Men just nu är det under kontroll. Amerikanarna gillar verkligen paperwork.

Har varit i Karlskrona idag med mamma och mormor. Mysigt värre. Vi åt lunch och fikade på Åhlens och sprang runt i affärerna. Kom hem vid 5-tiden. Vände i stort sett bara i dörren eftersom jag skulle hinna fika med Rebecca inne i stan innan stängning. Såå kul att träffa henne. Hade typ 1 miljon saker att prata om. Blir så när man träffas allt för sällan.

Färgade förresten håret igår. Det är mörkt nu. För mörkt. Ville ha en fin mellan-brun färg men icke! Jag vänjer väl mig. Annars då? Mina nya svarta ridstövlar ligger i ett paket hos SoS kiosken i Djursholm och väntar på mig. Ska hämta upp dom på vägen hem från flygplatsen på måndag kväll. Hoppas de är lika fina i verkligheten som på bild!

Slutspurten i Stockholm närmar sig verkligen. Jag har typ 1278 saker att göra innan jul. Men det blir nog bra, det brukar bli det.

Imorgon är det partyyy som gäller. Förfest hos Jenny och därefter vidare till Lorden. Jag haffade 3 förköpsbiljetter i måndags, tur det annars skulle det inte bli mycket till utgång pga världens fånigaste 22-årsgräns.
Kvällens outfit blir följande:

Svart klänning från Topshop *loooove*
Svarta glansiga tights från H&M
Svart/guld kuvertväska från Scorette
Svarta platå-lackpumps från H&M
Guldhalsband från VILA

Sova nu kanske? Måste bara rota fram nån film att kolla på först. Undrar just var Clueless och Legellay Blonde befinner sig?


Puss å kram!

369606-8

Kommentarer
Postat av: Melissa

oh vill oxå flytta dit1!

2007-11-09 @ 23:30:14
URL: http://motionpicture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0