9 maj

Pa kvallen den 9:e maj kommer min nya vardmamma Emmie och hamtar mig. Imorgon ar det 2 veckor kvar. Kanns som en evighet att jobba har 2 veckor till. Igentligen behover man bara jobba 2 veckor men jag stannar 1 extra vecka for att vara snall. Knappt man far ett tack for det...
Barnen har varit jobbiga idag.
Jag var iaf ledig nagra timmar pa dagen sa da hoppade jag i bikinin och la mig och solade pa grasmattan.
Det har vart (och ar) 30 grader ute. Och detta ar bara varvarme. Kommer ju smalta bort i sommar!
Har tva flaktar igang i mitt hus och anda ar det olidligt varmt. Men jag ska inte klaga!! :-)

Ikvall vid middagen ville Devon och Oliver att jag skulle beratta om barnen i Stockholm.
Blev alldeles tarogd nar jag tankte tillbaka pa alla fina, roliga, harliga minnen.
Saknar er sa mycket Alice & Agnes!

Nu ska jag kora hem till Lina. Hennes vardfamilj har hamtat en hundvalp idag sa sjalvklart maste jag dit och spana in sotnosen. Det ar en Goldendudel. En ras med korsning mellan Golden Retriver och Pudel.
Visst later blandningen rolig?

Imorgon ska vi ha en avskedsmiddag for Rebecka. Hon aker hem till Sverige pa lordag.
Kanns jatte sorgligt....

Pa sondag sticker jag in till New York for att spendera dagen med Jonte.
Vi ska va lite turistiga och aka farjan ut till Frihetsgudinnan och ha picknick i Central park.
Och jag ska inte shoppa. Det har jag lovat mig sjalv. Far se hur de gar :-)

KRAM!

Forresten, maste nog dopa om bloggen snart. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0