Askvader

Igar jobbade jag som vanligt hela dagen, mellan 8-18:30.
Lang dag men jag borjar vanja mig, tror jag.

Pa kvallen akte jag, Lina och Christine till Westport och kopte glass pa Ben&Jerry.
Sen gick vi en liten runda i mysiga Westport.
Vadret var jatte konstigt, det var valdigt kvavt och man kunde se hur det blixtrade pa langt hall.
Nar klockan narmade sig 10 korde jag hemat igen, mot ovadret.
Mottes av OSREGN och enorma blixtrar, jag kunde knappt se vagen sa det var laskigt att kora.

Sprang in i huset och ringde hem till Sverige det forsta jag gjorde.


Sa harligt att fa höra mamma och pappas rost nar man ar radd for åskan.
Men forlat att jag vackte er :-)

Nu ska jag val kora till Mobil och tanka sa vi inte far soppatorsk pa vagen till fotbollen.
Sitter forovrigt har pa bibblan eftersom jag inte har internet hemma.
Men idag skulle visst min dator bli upphamtad fran datafirman.
Hall en tumme eller tva for att den funkar nu!!

Massa kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0