Bailey bebisen

Nu har jag kommit hem igen. Fick ju da traffa lille vovven.
Guuud sa sot han var!!
Hela han luktade hundvalp och sa ar han sadar fluffig. Bailey ar nog USA's sotaste puppy!
Jag och Lina ska kora hundtricket och ta med hunden pa Olivers fotbollstraning nasta vecka. Smart va? haha
Brilliant sager jag.

Imorgon har jag sovmorgon. Helt underbart faktiskt!!
Pa kvallen ska vi som sagt ordna avskedsmiddag, pa lordag fraser vi till IKEA och pa sondag ska jag in till stan en svang. Fullt upp har som ni ser!

Sen maste jag borja packa ner saker jag inte anvander. Kommer aldrig fa ner allt i mina resvaskor!!
Dom var ju liksom svara att stanga innan jag akte hit.

Jaja, det loser sig nog!!

Funderar pa att skaffa en blogg till. En New Jersey blogg. For detta ar ju faktiskt bloggen om mitt Connceticut-liv.
Vad tycker ni?

Blev plotsligt pa stad-packa-humor sa det ar val lika bra att utnyttja det. haha

Natti natti!
KRAM

Kommentarer
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Vi har varit utan internet ett tag, men nu har vi skaffat mobilt bredband. Så bra att det har löst sig med den nya familjen, och det ska säkert bli bra. Stränderna ser fantastiska ut, och du kommer säkert att få fina dagar där.
Kram från Bitten

2008-04-27 @ 21:31:19
Postat av: Mamma

Jag hade hoppats att du skulle vara här, på msn eller skype en stund i kväll men jag förstår att du inte har så mycket tid på måndagar. I morgon ska jag stiga upp klockan 04:30 det är väl 22:30 ikväll för dej? Jag startar computorn så får vi se om du är där. I annat fall säger jag
(yawn) god natt min skatt!!! Älskar dej mitt hjärta!!! Kram, mamma

2008-04-28 @ 23:07:10
Postat av: Ida - au-pair i New York

ja du har faktiskt ingen anning om vart de ligger men vi åker den 15 juli och stannar i fyra veckor. FÅr ta teda på var exakt det ligger. Var ska du leva nu då?

2008-04-29 @ 03:56:44
URL: http://idaellinorh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0