Bilder!

Idag har jag och Lina varit i Stamford och shoppat loss.
Jag hittade massa fint, bla ett par underbara morkbla byxor fran GAP.
Sen fikade vi pa Barnes & Nobles. De hade Starbucks kakan som "vanliga" Starbucks har slutat med.
Toffe Almond. Ah, sa god den ar!!

Nar jag kom hem igen lamnade jag av shoppingkassarna och korde ner till "stan" for att lamna tillbaka filmen fran igar och lana tva andra filmer pa bibblan.
The Notebook och 10 orsaker att hata dig.

Solen skiner och det ar VARMT ute. Sa varmt att jag kunde kora med bilrutorna nere!!

Som jag har vantat pa detta!

Nu ska jag borja jobba.
KRAMIS!

Bjussar pa nagra harliga strand bilder;

369606-67369606-66369606-65

Kommentarer
Postat av: Svenolof

Nästan lika vackert som,mormorsmors Timmernabben.

2008-04-06 @ 10:15:50
Postat av: mormor

HEJ,Fanny! Vilka fina bilder och lyckliga du som har så härligt väder,här har det varit lite trist några dagar,men det blir nog snart bättre igen.
kram från mormor.

Postat av: Rebecca

Hej! Gud det ser ju helt underbart ut! Hade inte tackat nej till att vara där just nu :) Regnar här hemma...tråkigt, men hann iaf ut o gå innan det började. Snart kommer jag o Hanna :) Biljetterna är snart bokade :) Förresten du har fått mejl ;) Kramar

2008-04-06 @ 18:47:24
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Det var ett tag sedan, men nu är jag "på banan" igen. Du har tydligen kommit ordentligt nära sommaren sedan jag läste senast. Här är det långt kvar - i eftermiddags haglade det. Det ser inbjudande ut att ströva längs stranden. Är det "din" strand?
Vi har fått veta att Eli - riesenmamman - har många valpar i magen, och de väntas födas 1/5. Nu börjar det kännas verkligt. Vi kommer att kunna följa deras valpdagbok på nätet. Spännande
En jättekram till dig från Bitten

2008-04-09 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0