Inga kottbullar och ingen salt lakrits...

Det blir inget IKEA imorgon for att jag maste jobba!!!
Sa med tarar i ogonen att det var okej att jag ar barnvakt imon kvall.
Sa inga kottbullar och inte den minsta lilla saltlakrits bit.
Ar jatte besviken for det ar liksom IKEA som jag har sett fram emot hela veckan och som har fatt en att kampa lite extra.

Men men, far shoppa loss lite i Stamford pa dagen istallet.
Kanske slar till pa den vit/bla smalrandiga strandvaskan fran Abercrombie & Fitch.
Som jag har velat ha sen jag akte hit.
Tycker jag ar vard den. Ah, vad jag ar vard den!

Idag har jag och Oliver varit pa The Aquarium
Det var jatte kul att spana in alla laskiga grodor, jatte skoldpaddor, salar, uttrar osv.
Gillar verkligen det stallet!!

Christine och Lina har varit har ikvall.
Vi kopte chips och godis och hyrde en film: Blonde & Blonder; med Pamela Andersson & Denice Richards.
Den var sa dalig att vi stangde av efter 20 min.
Kollade pa Somnlos i Seattle istallet. Den slar aldrig fel.
Ah, va jag alskar den filmen!

Maste sova nu.
Ska aka med min vardmamma till gymmet imon kl halv 8.
Blir trott bara jag tanker pa det. Tur det ar kul att trana iallfall!

Beach 2008 var det ja.
I CAN'T WAIT!!


KRAM!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Fanny ,förstår att du såg fram mot IKEA i helgen Köttbullarna och saltlakritsen finns ju kvar till du kommer nästa gång Vi kan ju höras av på "skypen" i helgen om du hinner ,Funkar
skype-telefonen på din nya dator ??? Jag jobbar lörd o sönd-kväll, så vid 5-6-tiden din tid kan vi ringa
jättekramar från Pappa

2008-04-05 @ 08:28:03
Postat av: lian

tjenixen =) tack för kommentar, visste ju inte att du hade en blogg =) skojj o följa din nu :D du verkar trivas iaf =)

2008-04-05 @ 10:06:20
URL: http://liian.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej gumman min!! Inga köttbullar och ingen saltlakrits var ju synd men... vem vet... snart kommer kanske posten?? :)
Hoppas du får en skön dag och att du kanske hinner ringa en signal!! Längtar!!!
Tusen kramar från mamma

2008-04-05 @ 13:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0