Jackson, Ocean County, NJ

Nu ar det bestamt att jag ska flytta till familjen Salaj i Jackson, NJ.
Dar ska jag passa tva pojkar; Evan 8 ar och Seldon 4,5 ar.
Bada killarna alskar att spela fotboll och simma sa det blir de nog mycket av i sommar.
Familjen har ett stort hus med pool, gym och jag far super bra schema, lediga helger, mobil och tillgang till bil och dator.
Shoppingen ska va jatte bra, jag kan aka till Connecticut, New York, Philadelphia och Atlantic City pa helgerna, havet ligger 10 min bort och jag ska skaffa sasongskort pa Six Flags.
Ocean County ar dessutom haststallet nummer 1. Det ska tydligen finnas stall och hastar overallt.
Sa om man skulle ta tag i det dar med ridningen anda. Skulle va obeskrivligt kul.

Det kanns sa bra!! Jag tror verkligen pa det har! Speciellt nu nar man har traffat hela familjen innan.
Det blir en helt annan sak an att bara prata pa telefon innan.

Sa nu ar ju da fragan nar jag ska flytta. Men absolut inte senare an andra helgen i maj.
Innan dess ska jag se till att hitta pa massa saker ihop med mina kara vanner har.
Vi ska faktiskt aka till IKEA pa lordag. For att ata kottbullar saklart :-)

Massa kramar till er!!


Kommentarer
Postat av: Familjen Fältman

Vad skönt att det har ordnat sig för dig med en ny familj nu! Hoppas du kommer att trivas bättre där!

2008-04-24 @ 09:59:48
Postat av: Kajsa

Hejsan Fanny!

Den här låter ju jättebra med den nya familjen. Såklart det känns lite konstigt att lämna den som har hunnit bli invant, men samtidigt kul att lära känna nya domäner. Bortsett från att barnen är goa verkar du ju ha fått mycket bättre arbetsvillkor på det nya stället. Toppen! Här hemma har våren äntligen kommit på allvar, men det har du säkert redan blivit informerad om. Jag och barnen har varit ute till klockan alldeles för sent både onsdag och torsdag kväll. Sixten var så trött, så trött innan han kom i säng ikväll. Men det är så underbart ute, nästan omöjligt att gå in. Vi tre har jobbat i trädgården. Majken och Sixten hjälper till för glatta livet med att köra skräp i sina små skottkärror. (Då och då pausar de och tar en stund på studsmattan.)
Sköt om dig Fanny! Ha så kul på IKEA. (Måste själv dit snart -
eeeeevigheter sen senast.)
Kramar, Kajsa

2008-04-24 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0