Jerseygirl?

Idag har jag traffat familjen Salaj som bor i Jackson, Ocean County, New Jersey. 1 timme fran NYC, dvs samma avstand som jag har nu fast pa andra sidan stan liksom.
De korde hela vagen hit till Wilton sa vi kunde traffas pa Starbucks.
Fick traffa deras sota barn Evan och Seldon, 4,5 och 8 ar gamla. Saa himla sota ma ni tro.
De bor 10 minuter fran Jersey shores harliga strander och Six Flags tre nojesfalt.
Kommer fa jatte bra schema och allt sa det kanns himla bra.
Samtliga av familjens bilar har GPS'er (vilket ar en STOR fordel i borjan iaf)
Det enda som kanns jobbigt ar att New Jersey kanns sa langt ifran allt och alla som jag ar van vid.
Blir ju hel knappt att lamna Lina och Christine liksom...

Sa jag vet inte alls. Maste nog sova pa saken anda.
Klockan ar 12 har nu. Har atit chips och kollat pa filmen Juno med Lina och Rebecka ikvall. Den var himla bra :-)
Borjar jobba tidigt imon sa maste sova nu.

KRAM


Kommentarer
Postat av: syrran ^^

Heeeej älskade syster

2008-04-22 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0