Min lill-lordag

Annu en lang dag har swischat forbi.
Jag var ledig mellan 09:30-13:40 sa da akte jag och Lina till Calf Pasture Beach i Norwalk.
Det var sa himla fint dar!! Valdigt amerikanskt maste jag saga. (hur nu en strand kan va amerikansk?)
Men tank er massa vita livvaktstorn, onodigt stora lekplatser, en lang pir, tennisbanor och vajande amerikanska flaggor.
Kan se mig sjalv ga runt dar med en glass i handen.
Gud va jag langtar efter sommaren!!!!

Min sommar i USA ska bli THE BEST EVER!

Pa vagen tillbaka svangde vi inom Orem's dar jag kopte blabarspannkakor.
Sjukt lange sen jag at pannkakor sa det var saaa gott!

Sen jobbade jag som vanligt. Vid kl 4 hade barnen en playdate har hemma.
Faktiskt var det ganska jobbigt att passa 4 vilda barn som bara sprang runt, runt i huset och vagrade lyssna pa en.
Funkade inte ens att ga ut sa de fick springa dar istallet.

Jag var jatte trott nar jag slutade vid 19:15 men bestamde mig anda for att aka till gymmet.
Sprang pa bandet i en halvtimme och akte sen till Wal-Mart for att kopa Dove's nya duschcreme.
Ja, jag gar pa varenda reklam.

Dar hade de tagit fram massa sommarprylar.
Fastnade vid alla harliga strandbadlakan och insag hur nara sommaren ar nu.
Varen ar ju defentivt har iallafall.
Redan nu ser man grona skiftningar pa traden.

Sa totalt underbart!!

Nar jag kom hem igen lyxade jag till det med en lang dusch och mysklader.
Sitter har i min harliga morgonrock och duntofflor.
I helgen tankte jag ga pa pedikyr och nasta lordag ska jag farga, slinga och klippa mitt har.
Man far skamma bort sig sjalv nar man ar en hart arbetande nanny.

Nu ska jag halvsova i soffan och kolla igenom alla mina tv-kanaler.
Torsdagskvallar ar min mini-helg for jag borjar inte forren 11:40 pa fredagar. Nastan bast pa hela veckan eftersom helgen ligger framfor en :-)

See ya!
KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0