Oj sa trott man blev

Nu ar jag hemma igen. Ar helt slut!!
Var duktig och sprang/gick pa lopbandet i en halvtimme och sprang pa en annan sorts maskin i 15 min.
Det var jatte kul for Lina sprang pa maskinen jamte och sen traffade vi Sofia dar ocksa.

Imorgon och pa fredag ska jag pa steppen och pa lordag morgon kor vi dubbla pass med styrka och kondition.
Blir kalas det :-)

Det ar aven tankt att jag ska klippa och farga haret pa lordag. Men kanske gor det nasta istallet.
Pa eftermiddagen/kvallen ska vi ta en tripp till Sverige (IKEA)
Da ska jag ata ett stort lass med kottbullar. Synd att de bara har den dar ackliga potatismosen bara.
Funderar pa att ta med mig nagra kokta potatisar och be att dom varmer dom dar. Kan man gora sa?? haha

Nej, om man skulle ta och hoppa in i duschen kanske.
Och sen soooooooova!

KRAM

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej,ojvad duktig du är på olika slags träningar.Om du klipper dig och färgar håret,så hoppas jag du skickar ett nytt foto,så man får se.Hoppas köttbullarna blir goda och 'moset',men du kanske kan äta grönsaker istället.Fast det kan ju inte bli detsamma som mammas köttbullsmiddag förstås.Kramar från mormor.

Postat av: sofia

Vad kul att du verkar trivas så på ditt gym, jag påminns om när jag bodde i Oslo, och tränade på ett jättemysigt gym som jag verkligen ÄLSKADE, det var så kul och perfekt, o härlig stämning där. Nuförtiden gymmar ju inte jag så organiserat mer, men det blir ju en del spring ändå. Vad bra att du har fått datorn fixad igen! Kom ihåg o kolla din hotmail när du har tid! Kramar från Sofia

2008-04-03 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0