Sa var det sagt...

Okej, nu ar jag i re-match.
Min counsler var har ikvall sa vi satt ner och pratade. Jag stod pa mig och holl fast vid att jag ville byta familj.
Det var inte det lattaste men nu ar det gjort iallafall.

Sa inom nagra veckor kommer jag packa min vaskor och aka till en ny vardfamilj.
Samtidigt som det kanns spannande ser jag inte fram emot att jobba har tills jag fatt en ny familj.
Men jag ska ocksa klara det. Maste tro mer pa mig sjalv.

Jag har manga bra vanner runt omkring mig som stottar mig och i helgen ska jag halsa pa min bror i NYC.
Som jag har langtat efter det!!!

Jag har det bra, oroa er inte!!
Men jag saknar saklart er darhemma!! MASSOR!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0