Sand i skorna

Idag har det varit UNDERBART vader har!!! Stralande sol och 85 F (tror det ar runt 25-30 C)
Jag jobbade lite pa morgonen och sen akte jag och Lina till Calf Pasture Beach dar vi motte upp Chris.
Hade picknick pa stranden och sprang runt och busade med Christine's vardbarn.
Harligt ar bara fornamnet. Traden ar nastan nastan grona och det finns blommor overallt.
Sommaren AR pa vag!!!!

Efter jag hade hamtat pa dagis korde vi direkt till Mervin Medows.
Det ar en lekpark har i Wilton som ar jatte mysig. Det finns en liten mini-sjo dar som barnen badar i pa somrarna och sa ligger det en liten back dar och stora oppna grasmattor som ar perfekta att springa pa.
Sjalva lekparken ar jatte stor och bra.

Sen akte vi hem, fixade middag och allt sant dar. Jag slutade vid kvart i 7.
Akte direkt till gymmet och sprang pa bandet. Laste nya People under tiden och gud va tiden gick fort da.
Mycket effektivt ma jag saga.

Har nog fatt liiite farg i ansiktet idag. Kanner att det branner i ansiktet.
Ska kopa upp ett lager solskyddsfaktor fran Hawaiian. Alskar den lukten!! Mmm!
4 dollar kostar dom har. Hemma far man val betala runt 100-150 kr. Oh lala!

Imorgon ska jag skriva upp for mitt korkort. Lite nervost men med tanke pa hur manga amerikaner som har kortkort sa ska det nog inte va nagra problem.

Ska duscha nu och sen kolla pa Notebook igen/plugga kor teori.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Hoppas att det gick bra med körkortet. Tänk att du har sommar. Vi har haft lite vårkänning i dag,men bara lite, och det ska visst vara ostadigt några dagar framöver. Svenskt aprilväder, du vet. Våra grannar hade nog födelsedagskaffe i trädgården i eftermiddags, men de var påbyltade med vinterkläder och filtar. Du ska se att du får en fantastisk sommar "Over there".
En stor kram till dig från Bitten.

2008-04-13 @ 22:16:03
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Hoppas att det gick bra med körkortet. Tänk att du har sommar. Vi har haft lite vårkänning i dag,men bara lite, och det ska visst vara ostadigt några dagar framöver. Svenskt aprilväder, du vet. Våra grannar hade nog födelsedagskaffe i trädgården i eftermiddags, men de var påbyltade med vinterkläder och filtar. Du ska se att du får en fantastisk sommar "Over there".
En stor kram till dig från Bitten.

2008-04-13 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0