Sista natten

Ett tag sen jag skrev nu. Hinner ju inte. Katastrof de ju!
Helgen har varit valdigt handelserik minnsann. I lordags akte jag, Lina och Christine till Ikea.
Christine jobbade sa tva av hennes vardbarn hangde pa. Sota sota Stella 9 manader (?) och Hudson 2 ar.
Pa kvallen var det dags for utekvall i New York.
Vi motte upp Therese, Sandra och Louise pa taget och sen bar det av i taxi over Manhattans gator.
Vi hamnade pa natt stalle som hette Guest House. Det var helt okej, jag var mest glad over att jag ens kom in eftersom jag inte ar 21 annu. Men snart sa, nu ar de mindre an 2 manader kvar!!!

Pa sondagen tag jag taget in till New York igen for att mota upp brorsan. Vi gick runt i Central Park hela dan.
Ah, vilket stalle! Det var forsta gangen jag var i parken pa varen/sommaren. Som att kliva in i en annan varld!
Ja, New York ar magiskt!

Idag har jag jobbat min nast sista dag har. Kanns otroligt skont faktiskt. Borjar jobba halv 8 imon bitti. Segt men sen ar jag ledig tills nasta fredag. Flyttar harifran imon eftersom familjens nya au-pair kommer pa onsdag. Da far inte jag vara kvar sa ska bo hos Lina, Christine och brorsan.

Ikvall akte jag, Lina och Christine till Darien och kopte thaimat. Sen akte vi hem till Lina och kollade pa Sex & the city.
San himla harlig kvall.

Lina och Chris: Ni ar GULD varda!

Nu maste jag sova. Lang dag imorgon. Men ahhhh va jag langtar efter att flytta harifran nu!!!
KRAM



Kommentarer
Postat av: mormor

Hej,ja du hinner med en hel massa du,förstår att du längtar därifrån nu,skönt att du har så bussiga kompisar och brorsan som du kan bo hos.Ha det bra, kram mormor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0