Skakigt

Veckan som gatt har arligt talat inte vart natt vidare.
Borjar kanna mer och mer att jag och min vardfamilj inte passar sa bra ihop som vi hela tiden har trott.
Vill inte skriva exakt vad som hant har men en STOR sak (av manga) som jag inte tanker finna mig i, ar att mina vardforaldrar blir irriterade jag traffar kompisar pa min fritid.
Det ar inte ok!!

Traffade min counsler igar och pratade igenom allt. Hon forstod mig och sa att jag far byta familj om jag vill.
Och jag tror faktiskt att jag vill det.
Jag har varit har i 3 manader nu och jag kanner verkligen att det ar dags for en forandring.

Det kommer saklart bli jatte jobbigt, framforallt att beratta for familjen.
Men det kanns oerhort skont att ha brorsan sa nara. Blir det for jobbigt vet jag att jag kan bo dar.
Sa jag har inget att vara radd for!!

Helgen har forovrigt varit jatte harligt. I lordags var det pa gransen till smartsamt varmt ute.
Och det ar bara april, puh!
Har hangt med Lina och Christine och Christine's vardbarn (en bebis och en 2-aring)
Fick prova pa det riktiga smabarnslivet med en bebis pa magen i barsele. Ah, sa mysigt!
Skrattar fortfarande at alla roliga blickar man fick inne i mataffaren Stew Leanards.
Jag ser ju inte direkt ut som "mammatypen"

Igar akte vi till Danbury mall och idag har vi vart i Trumboll mall.
Men jag kopte ingenting?! Otroligt!

Idag har jag varit pa ett SPA och fatt pedikyr och fotmassage. Det var mycket skont ma ni tro!
Fast gud va kittlig man ska va under fotterna, nastan pinsamt ju!

Ska snart ata middag med familjen nu.
Kunde inte saga nej nar de fragade imorse...

Saknar er darhemma sa mycket!
Tack for alla kommentarer. Ni kan inte ana hur mycket dom betyder!!!

Uppdaterar saklart sa mycket jag kan har.
Kanske slutar det med att jag blir en NYC nanny anda. Ska nog onska att fa hamna hos en familj pa Manhattan.
Tror det kommer passa mig super bra.
Fast jag gillar CT ocksa sa man ska aldrig saga aldrig.

"Har de bara pool sa" Eller va sager du Lina? haha

Maste skynda mig lite nu!
MASSA KRAMAR!!!





Kommentarer
Postat av: mormor

Tusen kramar från mormor som tänker på dig hela tiden och hoppas att allt går bra,Kraaam.

Postat av: Mamma

Måndag 14 april kl 21 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj. Skicka det här vidare så att många fönster får lysa för Engla.

2008-04-14 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0