The Notebook

Mycket som hant sen jag skrev sist. Kommer inte ens ihag vad.
Har varit pa gymmet igar och idag. Springer pa lopbandet medans man kollar pa tv. Soft!
Alltid lika skont att aka hem sen.
Igar kollade jag pa filmen The Notebook nar jag kom hem fran gymmet.

Fy va jag grat pa slutet. Tror faktiskt inte bara det var filmen. Visst, den var sorglig men manga av tararna var nog aven hemlangtan. Jag saknar att krama om er dar hemma, saaa mycket!
Filmen var iallafall jatte bra. Helt i min smak!

Varen ar har pa riktigt for idag kunde jag sitta i graset och kolla pa Olivers fotbollstraning med bara en tunn kofta som jacka. Traden ar naaastan grona och imon ska det bli 80 F har. Tror det ar 20 grader?
Varmt iallfall. Jag ar ledig nagra timmar pa formiddagen sa da ska jag och Lina aka till en av stranderna och mota upp Christine och alla barnen hon passar, for att ha picknick. Mysigt!!!

Ikvall har jag, Lina och Christine varit ute och gatt i Wilton och fikat pa Starbucks (of course) Hade akt hem om inte ni hade vart har!!!

Tror jag har en liten 3-manaders kris jst nu. Saknar mamma, pappa och Johanna SAAAA MYCKET!
Ja, och alla ni andra ocksa forstas.

Massa kramar till er!!!!

Rebecca och Hanna: jag ska prata med min vardmamma igen ang er resa. Vet inte om hon tycker det ar okej att ni kommer nar jag maste jobba. Men som sagt, ska prata med henne innan helgen.

Mitt andra amerikanska hem; Jontes lagenhet i New York.
Alskar utsikten!!! :-D

369606-69369606-68image70

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej,oh vad skönt att kunna sitta i gräset och njuta av värme. Det kan vi inte göra här ännu,men igår var jag ute och jobbade i trädgården och det var skönt.
När du får sån där himla hemlängtan,så får du trösta dig med att du är så nära New York och kan ta en tur till brorsan.Tusen kramar från mormor.

Postat av: bitten

HEJ!
Den utsikten var inte dålig. Min just nu är väg 121 i regn och med en och annan lastbil som kör för fort. En viss skillnad.
Kram
Bitten

2008-04-13 @ 22:22:25
Postat av: bitten

Hej igen. Det gick lite för snabbt.
Du ska veta att vi är många som tänker på dig och hur du har det.Hemlängtan gör ont, men det är underbart att ha de du har att längta till, och du kan väl tro att de också längtar.
Kram igen från faster Bitten

2008-04-13 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0