Veterinaren

Igar kvall flyttade jag da ut fran min gamla vardfamilj pa Old Boston Rd.
Kandes valdigt valdigt konstigt. Lina och Christine hjalpte mig att packa och greja och sen korde vi hem till Lina.
Har sovit har inatt och nu pa morgonen har vi varit hos veterinaren med Bailey for att han skulle fa vaccination + chip.
Han var sa duktigt sa, sa inte ett ljud nar han fick de dar stora sprutorna.

Nu ska vi snart till Orem's och kaka lunch. Och ikvall fraser vi bort till Danbury mall.
Funderar pa att aka till New York imon istallet for nasta vecka. Maste bara prata med Jonte forst.
Min nya vardfamilj kommer inte forren nasta fredag och hamtar mig. Kanns som en hel evighet.

Men det blir nog bra det har.
Hoppas ni far en trevlig Valborg dar hemma.
Vi ska fira pa lordag genom att ga pa skandinavisk Valborgs fest pa Manhattan. Oh, sa kul!

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: mormor

Klart att det blir bra,Fanny!,mormor tänker på dig och skickar kramar,(många).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0