1 dag kvar

Idag har varit annu en laaang jobbdag.
Imorse nar jag vaknade ville jag bara hem till Sverige. Hade riktigt mycket hemlangtan!
Men det ar igentligen bara nar jag ar sjalv som jag hinner tanka pa det. Typ pa kvallarna, da saknar jag ALLT!

Jag och barnen var pa bibblan pa formiddagen. Sen akte vi hem, at lunch och jag hjalpte Devon med hennes laxor.
Sen gick vi ut i det fina vadret. Jag larde barnen att spela Land, hav & rike
Vilken nostalgi tripp, vi lekte ALLTID det i mellanstadiet pa rasterna. Och  "Tjingping" (hette det sa?)
Allt pa dodligt allvar forstas. Ojoj, vilka brak det kunde bli.

Vi spelade aven lite fotboll, gungade och lekte tjuv & polis. Dagen motion, YES!
Sen gick vi in och bakade havre cookies.
Darefter fixade jag middag; kycklingfile i pestosas, pasta, angkokta morotter & grona bonor. SAAA GOTT!

Vid 7 kom Lina och hamtade mig sa da korde vi till Stamford mall.
Kom hem igen vid 9.

Som ni sakert markt sa ar mina dagar fullproppade. Fast denna veckan har ju varit lite annorlunda pga lovet. Tack och lov ar det inte riktigt lika mycket jobb i vanliga fall.

Detta tals att sagas igen; ska bli otroligt skont med en lov-vecka!!
Bara vila upp mig och gora sant man knappt hinner annars. Typ stada, trana, ut & ga, shoppa och kolla pa film.

Langtar till mandag da jag ska till New York!!!!

Maste fixa lite med min tvatt nu och sen sooooooova!

Onskar jag kunde trolla hit er dar hemma i veckan. Saknar er!!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: sabina

aaah vad kul det ar att lasa din blogg fanny!
Du verkar ha det toppen!
Jag ska forsoka planera in en helg som jag kan komma over nu.. maste bara spara pengar...
Ha de gott vannen!

2008-02-22 @ 15:25:03
Postat av: Mamma och pappa

Hej Fanny!! Vi längtar efter dej också, jättemycket!!! Men tänk, du har nästan trollat över oss till dej tack vare att du skriver så mycket på bloggen. Det känns som om vi är där hos dej :) hela tiden :) Jättemysigt!

Ringer du ikväll?? Vi är online.

Kraaaaaaaaaaaaam mamma och pappa!!

2008-02-23 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0