27 Dresses

Jag, Lina och Rebecka var och sag 27 Dresses pa bio ikvall, har i Wilton. Ohhh, va bra den var!!!
En tvatt-akta tjejfilm! Man blev glad av att se den. Den utspelade sig saklart i harliga New York.
Var annars liksom? hihi New York is the place!
Herregud va jag langtar till varen och sommaren nar man bara kan aka in till New York pa sondagarna och ha picknick & sola i Central Park.
Ta bilen till  Westport och steka pa stranden & spela badminton i tradgarden med barnen. Hanga med min vardfamilj till deras yacht klubb och aka pa roadtrips.

Sommaren 2008 ska bli the best ever!

Nar filmen var slut gick vi till Starbucks som passande nog ligger vagg-i-vagg med biografen.
Jag kopte min skinny mocha som vanligt. Saa god! Sen satt vi dar tills de stangde.
Imorgon ska jag och Lina kora till natt kopcentrum. Pa kvallen ska jag sitta barnvakt.

Pa sondag sticker jag till New York igen. Denna gangen tar jag taget sjalv och sa moter jag Jonte nanstans. Ska nog ga bra, hittar ju hyffsat i NYC nu. Alskade stad!!!

Tanker pa er dar hemma och hoppas att ni har det bra!!!
KRAAAAM till er och en extra stor kram till Sabina i Boston!


Kommentarer
Postat av: mormor

hej igen Fanny,kul att du har fina kompisar att gå ut med,så det inte blir bara arbete, längtar till våren gör jag också,det blåser så kallt här idag. hälsa till Jonathan i morgon,ha det så kul. kramar från mormor.

2008-02-02 @ 13:24:33
Postat av: Sabina

Heloo!
Jo det gick val bra, men jag markte anda att hon inte holl med mig pa vissa punkter. Hon pratade om att det var sa manga andra saker som paverkade henne som gor sa att hon typ ar som hon ar, men jagtycker verkligen inte att det ar en ursakt. Sa jag ska val kora pa denna veckan, men jag kanner fortfarande for en ramatch, jag tror helt enkelt att vara personligheter inte matcher.. far se.. Du verkar ha det bra iaf :)
Ring ikvall vett ja!

2008-02-02 @ 13:26:37
Postat av: Rebecca

Hej! Låter som filmen var super?! Får nog ta o kolla på den här hemma sen ;) Jag åker till fjällen imorgon bitti så ville bara skriva några rader och hoppas det blir en fin dag med jonte imon! Hälsa New York från mig ;) Hör av mig när jag är hemma igen. Kommer antagligen att kunna läsa massor med roliga saker du har varit med om! Ta hand om dig nu! Kramar om

2008-02-02 @ 15:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0