Antligen helg!

Okej, jag gillar mitt jobb och sa men den har veckan har varit lang!
Trots det sa har den gatt snabbt. Hmm, konstigt. Imon har jag sovmorgon! Helt totalt underbart!

Jag foljde med min vardfamilj ut och at middag ikvall. Vi var pa ett japanskt stalle (igen Johanna!) i Norwalk.
Jag at super smarrig kyckling.

Sen akte jag och Lina till Danbury mall.
Vi hann med 3-4 affarer innan de stangde. Kom under den tiden fram till:
1. GAP ar en totalt underbar kladbutik.
Hittade en ljusbla/vit smalrandig storskjorta i herrmodell (saaaaa fin!!!) dar, maste kopa den nasta gang. Blir perfekt ihop med tights och ballerina skor till varen :-D
2. Victoria Secret's skonhetsavdelning ar LOVLIE!

Nar vi kom hem igen hyrde vi film, Knocked Up, som var sa himla bra.
En av skadespelarna som var med kandes valdigt bekant men jag kunde inte komma pa vart man sett honom.
Men sa kom jag pa det!!!
Han spelar sota styvbrorsan Josh i Alicia Silverstone 90-talsfilmen Clueless. Alskar den filmen!!!

Maste sova nu, annars blir det ju nastan ingen sovmorgon kvar eftersom jag maste stiga upp senast halv 10.
Jag och Lina ska kora till New Haven for att spana in stan och IKEA!

Ska kopa lite smaprylar till mitt hus, sanna dar bra-att-ha-saker.
Och Marabou saklart!!!

Nagra bilder!!




Mitt vardagsrum, sovrum, namnsdagstarta, rosa mobil, del av garderoben och min morgonrock fran GAP.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej,Fanny, nu är det härlig söndags-förmiddag här,med strålande sol. hoppas du också får en fin dag på IKEA och koll av New Haven. Kul att få se bilder på hur du bor, tack för de'. kram mormor.

2008-02-16 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0