Aquarium

Okej, detta blir ett snabbt inlagg. Jag ar saa trott!
Idag har jag och barnen varit pa Norwalks Aquarium tillsammans med Lina och hennes vardbarn.
Det var kul. Barnen gillade nog hajarna och salarna bast.
Eftersom det ar skollov har nu sa var det sjalvklart packat med folk. Sa packat att vi inte fick plats i cafeterian for att ata lunch sa da akte vi hem till Lina sa barnen kunde ata dar och leka annu mera.

Middag idag blev Orem's souvlaki med tsatsiki och feta. Foljde med familjen dit och at.
Mumsigt, fast jag glomde bestalla utan lok. Jag ater INTE gullok!

Nu ikvall har jag kollat lite pa filmen Never been kissed, men orkar nog inte se fardigt den ikvall.
Alldeles for trott for det. Maste dessutom plugga teori, kan ju inte kugga pa ett teoriprov har. haha
PINSAMT eller?

Jag som trodde att man bara behovde gora ett teoriprov i sitt liv, gud sa jobbigt!

Imorgon kvall klockan 7 borjar min travel kurs pa NCC. Spannande!
Maste kopa den dar dyra boken innan ocksa.

Pa dagen ska vi nog aka skridskor, barnen och jag.
Jag maste ju anvanda mina skridskor nu nar jag har slapat dom over halva jorden. Eller hur?

Mamma & pappa: Jag ringer imorgon istallet.
Orkar inte halla mig vaken till halv 12. Ni vet ju hur trott jag ar om kvallarna! ;-)

KRAM KRAM KRAM!

Christine: Det ordnar sig!!!! Extra stor kram till dig!

Kommentarer
Postat av: christine

Ängel!

2008-02-20 @ 03:56:10
Postat av: Mamma och Pappa

Godmorgon, säger vi :)
Tack för ditt mail. Förstår om du är sömnig klockan är ju över åtta :) Vi hörs i morgon istället! LYCKA TILL på provet!
Älskar dej!!

Kram, mamma och pappa

2008-02-20 @ 05:31:41
Postat av: Rebecca

Hej! Verkar som du har fullt upp hela dagarna. När slutar föräldrarna på dagarna? Jag är också jätte trött idag, har jobbat från halv 8 - halv 6. Blir så när man får jobba extra.. haha! Hoppas det går bra på provet! Klarar det säkert galant :) Kan väl inte vara svårare än här hemma väl?! Sköt om dig! kramar om

2008-02-20 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0