Back in CT

Nu ar jag hemma igen. New York dagarna var toppen!
Jag alskar den dar staden! Dar skulle jag utan tvekan kunna bo resten av mitt liv.
Men ni behover inte oroa er, for mitt visum galler max 2 ar och sen skickar de hem mig.

Har varit pa skolan ikvall och nu ar jag hemma hos Lina. Ska sova har inatt.
Imorgon ska vi lamna in min bil pa service och aka till Skandinaviska mataffaren for att handla kardemumma.

For imorgon blir det kanelbulle bak for hela slanten.
Mamma & pappa hade skickat hit torrjast, kanel, parlsocker och formar!
Sa gulligt! De vet ju hur mycket jag gillar att baka!! Tack tack!

Pa kvallen kommer Lina och Therese hem till mig och ater middag.
Trevligt trevligt!

Saknar er!
KRAM KRAM!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå Fanny,
det låter ju som att du har det toppen i NY. Jag blir så avundsjuk när jag läser om allt gott du är ute och äter :-) Här i Göteborg är allt finfint, även om vi nästan blåser bort. Emil trivs på dagis och allt flyter på som vanligt.
Ha det så gott!
Kramar från kusinen i Gbg.

2008-02-28 @ 14:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0