Hej fran Apple store

Det regnar i New York. Trots att jag kopte ett jatte fint paraply fick jag fly in pa Apple har pa 5th ave.
Men det ar ju trevligt for har kan man ju blogga. Skriver just nu pa en MacBook Air. 
Har gatt massa idag ocksa. Och akt en hel del tunnelbana. Det borjar kannas latt  nu.
Har inte akt fel en anda gang har. Men sjalva systemet ar valdigt logiskt.

Motte upp Jonte for lite thaimat till lunch. Ojoj, sa gott!
Sen har jag varit en svang pa Century 21. Men jag har noll talamod for sanna stallen!
Sa gick gansksa snabbt igen.

Ska alldeles strax pa bio med Jonte nu.
Hoppas vi kan enas om nan bra film.

Rebecca: Ahh, du MASTE komma och halsa pa!!!
Det tycker jag verkligen, sa jag far visa dig New York!

Maste springa vidare nu!
Puss a kram!



Kommentarer
Postat av: christine

haha, satt själv där inne och kollade mina mail i söndags- komiskt! :D

2008-02-27 @ 04:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0