Hejda paraplyt...

Oj vad trott jag ar nu!
Kom precis hem fran stan. Middag idag blev italienskt pa 86th street. Det var himla gott!
Men sjalvklart lyckades jag glomma mitt nya fina paraply dar.
Det var stangt nar vi gick tillbaka sa byebye umbruella!!
Mycket irriterande!

Sen gick vi pa bio och sag Fools Gold.
Den var ganska kass faktiskt. Sa dalig att den blev rolig?

Trots att regnet har vrakt ner sa har det varit en riktigt harlig dag!!!
Imon aker jag tillbaka till The country igen. Satsar pa att ta 12-taget.
Maste hinna inom Jontes jobb och lamna nycklarna forst bara.

Mitt internet funkar forresten inte dar hemma, sa jag kommer nog inte kunna blogga pa ett tag.
Sa ni vet! :-)

Nu ska jag sooooova!
Jag ar helt slut i hela kroppen. Det ar nanting med den ar stan alltsa!

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Fanny!! Synd det där med paraplyet men det verkar ändå som om du har haft trevliga dagar i NY och paraplyn finns det ju gott om :)
Hoppas förstås att ditt internet ska fungera igen så vi kan hålla kontakten. Det är så tomt när det inte finns nåt att läsa.
Längtar efter dej!!
Kram, mamma

2008-02-27 @ 21:16:43
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Här blåser det så mycket idag att det inte går
att ha paraplyet uppe, men det var ju synd på ditt nya. Vilken evig tur att du och Jonathan har varandra så nära. På lördag åker "vår" valps mamma till Prag för att träffa den tilltänkta pappan. Det är spännande nu.
Kram från Bitten

2008-02-27 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0