Latin dance class

Okej, detta blir ett kort inlagg for jag ar jatte trott.
Idag har vi varit med min bil pa service. Medans vi vantade pa att det skulle bli fardigt korde vi till den skandinaviska mataffaren och kopte kardemumma.
Sen en svang till Stew Leonard's och darefter hem till mig.
Bakade kanelbullar som faktiskt blev himla bra. Trots att dom vagrade jasa.

Sen hamtade vi min bil. Dom hade bland annat bytt bromsarna for det var natt fel.
Lite smalaskigt!

Sen korde jag till gymmet och provade Latin dance.
Det var sa himla roligt! Jag skrattade mig igenom hela passet!
Men dansstegen var ganska svara, mycket rora pa hofterna.
Men jag lar val mig. Ska fortsatta ga pa det iallafall och till sommarn kommer jag va grymmast!

Nasta Shakira kanske?

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, vad kul att du redan har bakat bullar! Tips! Prova varmare degvätska (40 grader) till torrjästen nästa gång så jäser de säkert, glömde säga det....
Blir så sugen på nybakade bullar. Det doftar gott ända hit :)

På tal om latino-dansen...du blir säkert BÄST på det.....fortsätt träna!!!

Ha det bra!! Kram, mamma

2008-02-29 @ 06:42:53
Postat av: mormor

Hej,härligt med nybakade bullar och du 'fortsätt dansa'visst är det härligt!!!!!!!
jag är lite avundsjuk på dig' kram från mormor.

2008-02-29 @ 10:13:34
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Vill du ha recept på snabba bullar, att ta till om jästen tar slut?
Vad jag blir avundsjuk på dansandet. Det ser så jätteroligt ut med latindanser. Jag har "försökt" dansa salsa en gång, men det gick inte något vidare. Det går nog bättre för dig.
Ha det bra! Kram från Bitten.

2008-03-02 @ 20:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0