Lordag

Idag fick jag min mycket mycket efterlangtade sovmorgon. Sov till halv 11.
Herregud, sa lange har jag inte sovit pa flera manader!
Ringde till mamma pa formiddagen. Pratade aven lite med Johanna. Saa mysigt!
Pappa var inte hemma sa ska prata med honom imorgon.

Vad jag saknar er!!!!

Darefter korde jag en liten svang. Min bil ville inte starta forst. Blev jatte radd dar ett tag, for om den inte hade startat hade jag blivit fast hemma. Jag kan ju liksom nada om hur man lagar en bilmotor.
Till slut insag Bettan att det var jag som bestamde sa den startade! Puuuh!

Jag korde till Dunkin och kopte en grov bagel med blabars creme cheese och sen vidare till Wal*Mart.
Dar kopte jag tva filmer; Meet Joe Black och Evolution.
Sen vidare till Stop&Shop och hyrde en film. Och till Pharmacy och kopte godis.

Hade precis intagit soffan och borjat kolla pa Evolution nar min mobil ringer. Det var Therese som hade kommit hem fran fjallen en dag tidigare och undrade om jag vill traffas pa Borders och fika!
Oj, vad glad jag blev. Var helt installd pa att spendera en hel helg i min ensamhet eftersom ALLA ar ivag och aker skidor eller ar pa semester nagon annanstans.

Vi drack varsin chai latte pa Borders och sen korde vi hem till mig och kollade pa Sleepless in Seattle.
Jag sag ju den haromkvallen men somnade mitt i slutklammen.
Vaknade upp precis i slutet nar Annie & Sam traffas pa Empire state building.
Sa nu har jag sett hela filmen. Ahh, sa bra!

Jag bara alskar sanna dar extremt romantiska amerikanska filmer!
Helst ska det var 80 eller 90-tal. Kanns som de var battre pa sanna filmer da.

Om odet far bestamma, Pretty Women, Falling in Love,
Bodyguard, Ghost, When a Man Loves a Woman,
You've got mail, Dirty Dancing.


Ja, listan kan goras lang!
De allra basta utspelar sig saklart i magiska New York.

Imorgon ska vi nog trana. Och sa maste jag tvatta och packa lite infor New York! :-D
Imon kommer aven Lina hem fran Vermont. Ar jatte nyfiken pa hur hon har haft det!!!

Ska val sova nu kanske.
KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: pappa

Moorning Fanny-gumman
Ska snart sticka till jobbet,här är klockan bara
ca. 05.30 Läser som vanligt
din blogg först på morgonen,innan frukost
På tal om
bilen som hade svårt att starta ,stanna till på någon mack och be att de kollar vatten nivån i ditt bilbatteri,kan vara det som behöver fyllas på,kan också vara
att batteriet börjar bli gammalt
Hupps!!! nu måste jag fortsätta med morgonrutinerna
Jattekram från Pappa
PS: vi hörs kanske i em på skypen

2008-02-24 @ 05:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0