Magiskt

Idag akte jag och barnen till Westports isrink for att aka skridskor.
Kan nog inte beskriva hur mysigt det var!
Solen stralade och havet glittrade. Ja, ni laste ratt. Isrinken lag precis vid vattnet, faktiskt pa en golfklubb sa det var golfbanor runt omkring. SAAA FINT!
Jag glomde sjalvklart kameran i bilen, kande inte riktigt for att snora av 3 par skridskor, ta med ungarna och springa och hamta den. Blir ett for stort projekt liksom.

Jag ramlade till min fortjusning inte en enda gang (kunde till och med snurra runt, barnen var valdigt imponerade!)
Insag idag att jag faktiskt ar hyffsat duktig pa att aka!
De spelade san dar harlig amerikansk musik, varfor har de inte det hemma igentligen?
Man aker ju mycket battre till musik, eller iaf gor jag det :-)

Nar vi akt en stund tog vi lunch paus. Jag hade tagit med mig lunchsmorgasar och sa kopte vi varldens godaste varm choklad. Vet inte vad de hade blandat i den men det var den godaste choklad jag nansin druckit!

Annu ett otroligt harligt minne fran mitt USA-ar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0