Min forsta travel class!

Idag har jag aven varit pa forsta Travel lektionen. Det var jatte kul!
Lararen var grym.
Jag vet redan nu att jag ska lasa Advanced Travel ocksa, den kurser borjar nar den forsta slutar.
Maste skriva in mig pa den med en gang. Ah va kul!

Laser man alla 5 Travel kurserna sa far man ett certifikat. Tror det liksom blir som en hel utbildning eller natt.
Vet inte om jag ska gora det, men jag funderar lite pa att ta Cruises kursen i alla fall.
Jag gillar ju det dar med batar :-)

Jonte ringde precis och sa att jag skulle kolla ut pa manen.
Den var rod!!!
Tydligen sa var det manformokelse just ikvall. Det hander visst jatte sallan. Sa kul att se!

Har haft lite hemlangtan om kvallarna. Saknar att krama om er dar hemma!
Sa min kare bror far forbereda sig pa kram-attack nar jag kommer och halsar pa i New York i veckan!

Ar hemma sjalv i helgen. Alla ar bortresta....
Men helt sjalv pa tomten ar jag ju inte eftersom tanten som hyr ett av husen har ar hemma.
Ska fraga om jag far lana hennes katt da, sa den kan fanga mossen i mitt hus!

Maste sova nu. Borjar dock jobba en halvtimme senare imorgon bitti. Det tackar vi for!
Manga backar sma :-)
Jobbar bara imon och pa fredag sen ar jag ledig!

Guuud va skont det blir med en helt jobbfri vecka!

KRAM KRAM KRAAAAAAAAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Fanny min! Kursen tycks verkligen vara nåt för dej, kul! Hur gick det med teoriprovet??

Månen kunde vi tyvärr inte se här hemma för det var alldeles molnigt, men vi kollade efter den i allafall :)

Ha det bra!! Vi hörs väl på telefon i helgen hoppas jag?

Tusen kramar från mamma!!

2008-02-21 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0