Min namnsdag

Idag overaskade min vardfamilj mig med en supergod middag bestaende av grillat kott, sweatpotato & gronsaker. Sen hade de kopt en "Glad namnsdag Fanny" tarta (som var farligt god!) och de sjong for mig. Och sa fick jag presenter. Sa himla gulligt gjort. Lina berattade att min vardmamma hade fragat henne hur de firar namnsdagar i Sverige. Blir ett harligt minne av detta aret!!!

Jag har aven varit i Danbury idag. Jag korde sjalv och det gick jatte bra anda tills jag missade avfarten till mallet. Var helt vilse ett tag men jag stannade till vid en Subway restaurang och fragade om vagen. Lite mallig var jag allt nar jag till slut korde ratt! Val inne i kopcentret gick jag och klippte mig pa en av salongerna dar. Dock bara topparna, vagar mig inte pa natt avancerat an.

Nu ikvall har Lina och Rebecka varit har och hjalpt mig farga mitt har. Sa skont att fa det gjort!

Imorgon vantar New York, ska traffa Christine pa formiddagen. Kanske hinner jag traffa Jonathan ocksa. Hoppas pa det iaf! Och sen mota upp Therese for att aka till Newark och ga pa Spice Girls konsertern!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej, det var minsann inget dåligt namnsdags-firande,de verkar ju jättegulliga,din värdfamilj
och du är ju superduktig på att reda ut 'vilse-positioner',det gäller ju att hålla tankarna i styr.kram från mormor.

2008-02-10 @ 10:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0