Mina nya kompisar

Som jag skrivit tidigare finns det valdigt mycket vilda djur har.
Sotast hittils ar helt klart tvattbjornen, eller raccon som den heter pa engelska. Sa sjukt sot!!
Det sprang forbi en utanfor min dorr igarkvall, lite kul men jag vill inte mota en oga mot oga. Det blir nog lite for mycket av det goda.
Men Vivian sa att dom antagligen ar mer radda for mig an jag ar for dom, sa de ar inte agressiva eller sa.
Tur det ju:-)

Det kryllar av ekorrar och deras bon ser ut precis som skatbonen gor dar hemma.
Jag fragade Oliver om faglarna bor dar men da sa han nej, thats squirreeeeeels nests. (jag jobbar fortfarande pa att uttala det ratt)

Har passat barnen idag. Och faktiskt lagat mat ocksa. Kyckling, ris och angkokta gronsaker.
Mamma, jag troode aldrig att jag skulle saga detta men det ar faktiskt gott med kokta/angkokta gronsaker.
Kryss i taket! :-)

Sen har jag lart barnen sjunga sma grodorna ocksa. De alskar den!! haha

Imorgon borjar jag jobba kl 11:45 = SOOOOOVMORGON. Totalt underbart ju!
Slutar jobba vid 5 och da blir det bio.

KRAM KRAM!!

Ps. Dessa bilder ar lanade men var bara tvungen att lagga in sotnosarna i bloggen!

369606-34369606-35

Kommentarer
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Oj, vad du skriver mycket. Jag har missat att läsa ett par dagar, och det har ju hänt dig så mycket på de dagarna. Allt låter så spännande. Det där med ångkokta grönsaker - har de tryckkokare till det eller? Jag läste i morse om Sarah Dawn Finer - du vet hon med "I remember love". Hon älskar New York och gav en del shoppingtips. Antagligen inget nytt för dig, men det här lät spännande:
Patricia Field 302 Bowery(E 1st Str) Sex and the Citystajlistens egen butik.
Café Asian, 117 West 10th Str(mellan 6:e Ave och Greenwich Ave) Billigt asiatiskt ställe. Urgott. Allt enligt Sara
Ha nu en jätteskön helg. Hälsa Jonathan.
Kram från Bitten.
Thord hälsar.

2008-02-01 @ 08:55:54
Postat av: Ida

hej..
jo tack det känns rätt bra men e dock lite pirrig men det hör ju till!
hehe a jag har förstått det. Bara min resdag gör mig redan trött kommer resa i totallt 20 timmar den där dagen, bytta flyg och massor :S
har du kommit bra in u familjen och så?
Ha de bra!

2008-02-01 @ 10:36:47
URL: http://idaellinorh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0