Mmmmm, Marabou

Har jobbat hela dagen, 8-6. Bada barnen ar hemma pga de har lov + att jag tvattar deras klader pa mandagar. Puh!
Inte det lattaste att roa tva barn samtidigt som man ska tvatta och greja. Men tycker nog jag lyckades ganska bra. Idag har vi kort med BRIO-tagbanan, byggt robotar av kartonger, lekt fagel, fisk eller mitt-i-mellan (aterupplevde  mysiga barndomsminnen, vi lekte alltid det i tv-rummet hemma hos farmor och farfar nar jag var liten!), kurragomma, byggt Lego, atit P&J sandwich till lunch och malat gubbar pa ballonger. (Jag blaste upp 10 stora ballonger, DET var jobbigt!)

Nu ska jag kolla pa Sleepless in Seattle och ata Marabou choklad. HARLIGT!

Ska skriva korkorts-teoriprov pa onsdag. Scary!
Pa onsdag ar det aven back to school som galler for mig!
Da borjar namligen min Beginner Travel kurs, pa ett tvatt akta College! I can't wait!

Maste fraga om Spring Fling balen da. Tank att fa uppleva en bal igen!
Och en amerikansk sadan dessutom.

KRAM KRAM KRAM!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Fanny
Tuff o hektisk dag igår,hard work. Låter som du klarar det jättebra
Om det blir att du ska gå på bal....ska vi skicka din balklänning då ???
Många och stora kramar från pappa

PS vi hörs snart igen
på "skypen"

2008-02-19 @ 07:08:56
Postat av: mormor

oj vad mycket jobb..........
jag håller tummarna på onsdag.kram mormor.

2008-02-19 @ 07:29:58
Postat av: Mamma

Hej min skatt :) Oj, vad du jobbar och står i....kan väl knappast tro att du är "sleepless". Tänker på dej när du ska göra teoriprovet...det kommer att gå kanon, det vet jag :) Vi tackar också tusen gånger för det jättefina kortet!!! Hälsa Jonte med!!
Vi hörs!! En himla massa kramar från mamma!

2008-02-19 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0