New York skyline

Ar hemma hos min bror i Brooklyn just nu. Hans lagenhet ar sa himla fin. Den har manga fonster som slapper in mycket ljus och utsikten ar ingen mindre an Manhattans skyskrapor. Jonte visade mig utsikten fran deras tak, herregud sa fint!! Perfekt att sitta i en brasse stol dar pa somrarna och sola :-D

Jag tog taget in till New York vid 11-tiden tror jag och sa kom Jonte och motte mig vid Apple Store jamte Central park.
Ar sa glad att jag ar har i USA. Det kanns verkligen speciellt att ga och smaprata med brorsan pa Fifth Avenue!


Nu ska vi snart ut och ata i Bedford, Brooklyn, Hoppas pa indisk eller mexikansk mat :-)

I veckan ska jag trana sa mycket som mojligt. Kopte lite nya traningsklader igar, bla en likadan svart/guld Adiddas hood som Christine kopte under Orientation. 25 dollar, sicket kap. Hemma tror jag den kostar 8-900 kr. hihi


KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman min :) Ooooooh, vad jag hade velat vara där med er....
Det var skönt att prata med dej en nu stund på morgonen. Klockan är ju "otta" här..ska strax sätta mej på tåget.

Ja, det var jättefint :) Du är gullig du.

Kraaaaaaaaaaaam, mamma

2008-02-04 @ 06:27:26
Postat av: mormor

hej igen,jag förstår att det känns speciellt att gå tillsammans med storebror i NY. hoppas att maten blir bra denna gången, mexikanskt låter ju gott.
kram mormor.

2008-02-04 @ 13:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0