Ny vecka

Okej, ny vecka och nya tag. Idag har bada barnen varit lediga fran skolan sa jag har haft fullt upp. Jag tvattar dessutom barnens klader pa mandagar sa det blev lite dubbelt upp. Men jag tanker inte klaga. Efter lunch kom Lina och hennes vardbarn hit pa playdate. Jag hade dukat upp bordet med pyssel grejor (valdigt amerikanska), mest alla-hjartans-dag saker faktiskt, sa vi gjorde en himla massa kort. Det var kul!

Sen var vi ute en stund sa barnen fick springa av sig lite och at blabarsmuffins.
Vid 4 var det dags for barnens simlektioner pa gymmet och sen akte vi hem igen och fixade middag. Vid strax innan sju blev jag ledig for dan sa da akte jag och Lina och hyrde film pa Stop & Shop. Dom har en maskin inne i mataffaren med alla nya filmer, och de kostar endast 1 dollar. 3 klick pa skarmen och det ar klart.

Annat an filmkedjan det :-)

Vi sag iaf Good Luck Chuck, den var rolig men hade lite hogre forvantningar pa den.

Ar sa himla trott nu, borde inte sitta vid datorn.
Borjar jobba kl 7 imon bitti och vid 9:45 ska jag pa kickboxning. Blir kul!

KRAAAAM!

Oj, glomde skriva att jag skulle tanka innan idag. Da var det SLUT pa bensin pa hela den bensinstationen?!
Mina vardforaldrar skrattade nar jag berattade det och sa att de aldrig hort talas om natt liknande tidigare. Hello, USA detta ar 2000-talet!

Kommentarer
Postat av: sofia

oj vad snopet på macken! vet du vad jag var med om samma sak på prem macken i ronneby,o då skulle jag köra över gatan till den andra macken mittimot, bara det att jag inte fick igång bilen mer så dom fick komma ut och putta över mig, nytigt värre!
Ska hälsa från Loke, han undrar om det finns "fassansbullar" i amerika?
kramar från moster s

2008-02-05 @ 20:16:07
Postat av: bitten

Jag kan se er två strosa fram längs avenyn. Vad bra att du valde som du gjorde.Hur går det i valet, tror du?
Jag har just varit inne och tittat på "vår" hunduppfödares hemsida och sett ljuvliga riesenvalpar.
Jättekram till dig från Bitten

2008-02-05 @ 21:43:00
Postat av: christine

Ey babe, vi måste planera helgen lite... KRAM

2008-02-05 @ 23:12:42
Postat av: Majken och Kajsa

Hej Fanny!

En snabb hälsning från oss. Vi har just tittat på Let´s dance. I år är det nog Mat-Tina som är favoriten. Idag har jag, Majken, haft en så mysig eftermiddag tillsammans med Johanna. Vi har gått på stan, tittat i affärer och fikat. Såklart inte samma shopping som i staterna, men ändå. Vi upptäckte att du har namnsdag imorgon, så ... GRATTIS i förskott!
Många kramar från Majken och Kajsa

2008-02-08 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0