Snowmans

Idag har det snoat precis hela dagen. Jag ar inte sa bra pa att uppskatta sno mangd (eller hur pappa?) men en bra bit upp pa benet ar det nar man gar i snon. Jag och barnen har varit ute och lekt i tre omgangar idag. Tiden i mellan sprang jag som en jojo och fixade lunch/mellis och torkade barnens klader i torktumlaren sa de var redo for en ny sno omgang.
Vi akte pulka och byggde 2 snowmans. Den ena dekorerade vi med morotter, knappar, grenar och ett speciellt snogubbe kit: en vit/rod randig mossa och halsduk. Den sag riktigt riktigt amerikansk ut!
Skottat sno har jag gjort ocksa. Men vet ni natt som ar lite lyxigt?

Varenda gang det snoar sa kommer automatiskt sno-servicen hit med en stor snobil och tar bort snon pa uppfarten och gardsplanen. Sa man blir aldrig fast har hemma. Grymt skont!

Efter middagen blev jag ledig. Sa nu har jag 9 dagars semester!
Blir underbart med massa sovmorgnar!

Imorgon ska jag;
  • Sova
  • Ata frukost och lasa The Times i en timme
  • Trana
  • Stada och sortera lite
  • Shoppa
  • Hyra film
  • Ata godis
  • Lata mig
Det ar planen. Later himla nice tycker jag!
Ar det valdigt halt imorgon sa aker jag nog inte sa langt. GAP finns ju har i Wilton sa det gar ingen nod pa mig ;-)
Och gymmet liger ju bara 10 min har ifran. Ska nog simma imorgon. Eller springa pa bandet.

Mamma & pappa; jag lovar att kora forsiktigt i snon. Min lilla bil har dessutom fyrhjulsdrift. Bra va?
Provar ringa er ikvall, om jag inte somnar i soffan. Risken ar nog ganska stor efter denna veckan.

Nu ska jag kura ihop mig i min morgonrock och kolla pa filmen jag hyrde igar; Evening
Hoppas den ar bra. Det var massa kanda skadelspelare med iaf. Typ Meryl Streep osv.

Saknar er!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0