Strandpromenad

Idag har jag och Lina varit vid stranden i Westport. Tyvarr var det inte sa fint vader men stranden var fin anda. Pa somrarna maste man vara medlem for att komma in dar.
Det var iallfall jatte harligt att andas frisk havsluft fran Atlanten, verkligen uppfriskande.
Vi gick i ca en timme. Det ligger massa fina STORA hus langs med stranden, de flesta star tomma eftersom agarna bara bor dar pa somrarna. Ganska knappt igentligen. Hade jag haft ett hus precis vid havet skulle jag bo dar jamt!
Manga av husen paminde faktiskt om husen pa Strandvagen i Djursholm.

Sen var vi pa Borders sa da kopte jag tva filmer for mitt presentkort.
Och sa at vi pa Orem's Diner. Denna gangen valde jag souvlaki med feta ost och tsatsiki. Mmm, sa gott!
Hade igentligen tankt ta blueberry panncakes. Visst, kanske godare men hur nyttigt ar det liksom?

Sen korde vi inom Starbucks pa vagen hem till Lina.
  Och sa kollade vi lite pa Top Model och En prinsessas dagbok. Nu ar jag hemma igen. Det osregnar har nu.
Jag hor regnet jatte tydligt i mitt hus eftersom det finns tva takfonster.
Lite otackt att vakna mitt i natten och undra vad det ar som later.

Jag pa stranden.



Ska sova nu. Lang vecka framfor mig eftersom barnen har lov.
Vilken tur att jag har lov veckan efter! :-)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, det är så att jag ska klippa mig i veckan
och undrar om du tycker att jag ska våga klippa
lugg eller inte?

skulle vara jätteglad för lite tips och råd!
svara här isf; http://mydearbylia.blogg.se/1203300607_lugg_eller_inte.html

Annars ha en bra dag! :}

2008-02-18 @ 03:37:57
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Mamma, pappa och Johanna

God morgon min skatt! Oh, vilka fina strandbilder!! Det ser verkligen jättefint ut där.
Tack för ett långt och mysigt samtal igår. Skönt att höra dej och skönt att veta att du har det bra :) Kraaaaaaam, mamma

2008-02-18 @ 05:09:34
Postat av: mormor

Hej Fanny, oh, vilka fina bilder,tack för att vi får ta del av de,verkligen kul att se hur det ser ut där du är. kram mormor

2008-02-18 @ 09:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0