Tillbaka!

Bloggen har kranglat en massa de senaste dagarna sa jag har inte kunnat skriva. Men nu ar jag tillbaka!!

I forgar var jag och Lina i en jatte stor affar som heter Kasco. Man maste vara medlem for bli inslappt i affaren (min vardfamilj har ett medlemskort) for det ar typ som en grossist affar dar alla matvaror ar i storpack och mycket billigare an i de vanliga affarerna. Det var kul att ga runt och kolla dar inne.

Sen akte vi till en jatte stor sport affar och darefter vidare till Friendlys i Norwalk dar de saljer varldens godaste glass. Jag valde kaffe och mintsmak med marshmallow topping. Farligt gott!

Igar pa min 5 timmar langa rast var jag hemma hos Lina. Vi bakade kladdkaka och kollade lite pa resor till Florida. Det ar BILLIGT att resa har maste jag saga. Hoppas pa att kunna aka i april nan gang. Skulle va saa kul!!

Annars har jag jobbat som vanligt. Det ar kul, for barnen ar sa himla snalla och goa. Jag ar au-pair till Amerikas sotaste ungar! Varldens sotaste finns ju hemma i Sverige, forstas! ;-)

Idag har jag jobbat som vanligt. Jag och Oliver var pa playdate hos hans kusiner. Jag pratade med deras brasilanska nanny medans ungarna lekte.
De bor for ovrigt i ett helt enormt hus!!! Det ser ut som "Ensam hemma" huset gor innuti. Kan inte ens forklara hur fint det var, med en san dar trappa som slingrar sig upp langs med vaggen och gor att det blir oppet sa man ser de tva overvaningarna. Koket var lika stort som varat vardagsrum darhemma.

Far ta lite kort i smyg nasta gang vi aker dit :-)

Ikvall har Lina, Therese och Rebecka varit har. Vi kollade pa Bridget Jones som de visar pa tv har om och om igen. Det var himla trevligt att traffa dom. Nagot mindre trevligt var att det sprang forbi ett jatte ackligt djur utanfor min dorr. Det sag ut som en korsning mellan bjorn och gris men den hade en beige lang acklig rattsvans!??

Nu kommer jag sakert dromma mardrommar om den. Usch!!

Imorgon vill jag aka till Danbury mall, hoppas Lina ocksa vill det. Pa kvallen ska jag jobba och pa sondag ar det dags for Spice Girls konsertern!!!

Dock ar planerna andrade, ska ga med Therese istallet for Christine. Ska bli jatte kul men kanns lite konstigt for det ar liksom tack vare Christine som vi ens har biljetter. Och att vi har pratat om det sa lange.
Men Christine, vi far hitta natt annat kul som vi kan gora. Det finns ju en del har liksom!! Ser fram emot att traffa dig i New York pa sondag!!!!!

Ska sova nu.
KRAM!!!

Ps. Tack snalla Sabina for det fina kortet. Blev saa glad!!!!



Kommentarer
Postat av: jenny

trevlig helg =)

2008-02-09 @ 05:31:32
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: mormor

Hej igen,GRATTIS FANNY på namnsdagen,kul att du är tillbaka, du har ju skämt bort oss med att skriva varje dag,så det kändes lite konstigt att komma upp till datorn på morgnarna och du inte var där med något nytt o intressant. Men nu,är du på skärmen igen,härligt'. Skönt att du och barnen trivs så bra med varandra,jag förstår att de tycker om dig, du gör ju så mycket kul tillsammans med dem.
Ha det nu så kul imorgon på Spice Girls-konserten. Kram mormor. PS. har du fått bilderna som jag skickat?DS

2008-02-09 @ 11:03:48
Postat av: Mamma

Hej gumman och GRATTIS på namnsdagen!! Om du ringer så ska du få din present från farfar och oss :) Kram mamma och pappa

2008-02-09 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0