1 ar

Idag ar det exakt 1 sedan jag var i New York och USA for forsta gangen. Lite kul faktiskt. Passande nog sa ska jag ju aka in till NYC imon. Far fira det med lite shopping. Jag och Lina aker hemifran vid halv 9 imon bitti sa vid 10-tiden ar vi i underbara underbara New York! Vi ska mota upp Christine inne pa Manhattan och sen blir det shopping for hela slanten. Och vid 3-tiden ska vi ata middag med min varldsbasta new yorker-brorsa! Oh, va harligt det ska bli att traffa honom!

Idag har vi varit pa American Red Cross kursen i Norwalk. Jag, Lina och Sara akte dit vid halv 9 imorse och sa var vi dar till klockan 2!!! Hade ingen mat med oss och vi fick bara en 5-minuters rast?!!
Var sjukt nara att jag somnade, inte ens kaffet fick mig att piggna till. Nar vi antligen fick ga akte vi direkt till Orems Diner, mitt och Linas nya stammis stalle. Jag at grilled cheese sandwich och en choklate chip pancake. Farligt gott!
Har kommit fram till att vi bara far ata dar pa helgerna. haha

Sen akte jag hem och passade barnen en stund. Och nu ikvall har jag och Lina varit pa Starbucks och traffat Therese, Rebecka och Sandra. Harligt att bara sitta dar och prata.

Skjutsade hem Lina och nu ar jag hemma igen. Har borrat in mig i min UNDERBARA morgonrock. Loooove it!
Dromde tom om den inatt. haha Precis en san jag ville ha, perfekt!!!

Nu ar jag sa trott att jag inte ens kanner att jag ar trott. Maste sova sa jag orkar med shoppingen! Ska bla till Bloomingdales och handla upp mitt present kort. Lutar at att det blir ansikts-kittet fran Clinique. hihi

Tanker pa er dar hemma. An har jag inte fatt nagon san dar akut hemlangtan, maste betyda att jag trivs himla bra har. Men jag saknar er!!
Blir sa glad for era kommentarer!!!!

KRAM!

Pssst, Sabina! Jag ringer dig imorgon, blir det bra? Hann inte idag!
Ska bli sa himla kul nar du kommer hit sa vi far visa dig New York!!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

nu är det söndagmorgon här och snart hos dig också. hoppas du orkar njuta av New York, efter allt jobb o plugg. hur är det att köra bil i USA?
Ha det så kul idag och hälsa Jonathan från mig, kram mormor.

2008-01-27 @ 09:08:09
Postat av: Anonym

De blir perfa!!
Du har de gott du :D

2008-01-27 @ 22:38:52
Postat av: Rebecca

Hej! Hoppas din dag i New York blir lika bra som förra gången du var där! Köper du ansikts kittet så kan du väl tala om det var bra? Handla inte allt för mycket nu ;) Även om det är billigt.. haha! :) kramar

2008-01-28 @ 11:02:34
Postat av: Svenolof.Ljunggren

Juste inställning "Maste sova sa jag orkar med shoppingen!"

2008-01-28 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0