10 dagar

10 dagar kvar nu. Jisses!
Har skickat in mina körkorts papper till Motormännen idag så bör väl få mitt internationella körkort i början av nästa vecka eller nått. Nice! Men trots att jag har det internationella så måste jag ta ett amerikanskt körkort också. Uppskrivning och uppkörning igen. Hur ska detta gå? haha
Men har hört att det är väääldigt lätt att ta körkort där. Kidsen får det liksom i flingpaketet när de fyller 16. Galet!

Usch, jag har verkligen svårt för att sova om nätterna. Ligger bara och tänker på allt. Har såklart lyckats vända upp-och-ner på dygnet. Pratade med Emma som sa: "men det är ju bra för då är det lättare att ställa om sig till USA-tiden" Ja, skitbra sa jag. Men nej, det är ju fel håll! Gud så typiskt. Måste alltså omgående ställa om mig till vanlig sovtid igen. Annars blir det jobbigt!
I hate jetlag!


Har laddat min limegröna Ipod idag med massa massa goa låtar. Blev så grymt nöjd med blandningen! Perfekt att få med mig favvo musiken till USA! Måste svänga inom Apple på Fifth Avenue och köpa högtalare till Ipoden a.s.a.p

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: christine

kolla de här youtube klippet på http://fiosan.blogg.se/ jag skratta så jag höll på att dö. är det sånna vi ska umgås med de närmsta året?!?! HAHA!
sen... har du kollat på Malin.M s resedagbok de sista eller? hon fick ju en familj i cali tillslut, men kolla in huset!!! http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=184941
§ion=myimagegalleries&journeyId=237353

that´s it for now, over and out! HUGS!!

2008-01-03 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0