Bara timmar kvar

Jaha, så var det endast timmar kvar istället för dagar. Känns konstigt. Jag, mamma och pappa har varit och gått en jätte lång runda ute vid havet idag. Så härligt!! Det är så fint i Sternö. Älskar det stället!! Har så otroligt mycket minnen därifrån från när jag var liten.

Packningen är färdig till 99 %. Måste bara kolla vikten också, så väskorna inte väger för mycket. Risken är nog stor. Oops, not good! Men sånt som inte får plats när jag ska hem sen får jag väl lagra hemma hos brorsan. En bra ursäkt för att åka tillbaka till USA igen :-)

Nu ska jag och pappa snart hem till farfar och säga hejdå. Blir jobbigt. Usch, ja för att säga hejdå!

Middagen med vännerna blev lyckad igårkväll. Hade jätte trevligt. Va jag kommer sakna er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0