Bortskamd

Glomde skriva hur bortskamd jag blir har.
Jag far 450 minuter och fria sms pa min telefon varje manad, fri bensin och staderskan som kommer en gang i veckan kommer stada mitt hus ocksa.

Jag vet inte om det har ar nagon slags standard for au-pairer i USA men ibland kanns det bara som att det ar for mycket. Jag sager nog Thank you so much minst 10 ganger per dag. Typ.
Pressen pa att gora ett bra jobb stiger for varje Thank you...

Men det blir bra. Det ar jag saker pa. Barnen ar sa snalla och harliga. Och de bara tjuter av skratt nar vi leker "Monkey in the middle" Det gor jag med forresten, haha.

Pa sondag ska jag traffa brorsan och Christine inne i New York. Det ser jag verkligen fram emot!!!

Kommentarer
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Det där med städerskan låter inte dumt. Du verkar verkligen ha fått en bra starat på ditt amerikaliv. Hur är vädret. Vi har 5 grader kallt i kväll och det känns verkligen jättekallt. I kväll ska jag se På spanng efter Bridget Jones - tror inte att jag har sett det förut.
Jag fattade inte riktigt - kunde du trycka igenom örhängen i dina gamla hål?
Jättekram till dig från Bitten
Thord hälsar

2008-01-22 @ 20:30:58
Postat av: Pappa

Hej Fannygumman .Va mysigt det är och läsa det du skriver på din blogg Det verkar ha varit en händelserik vecka sedan du kom fram och du har ju redan varit med om jättemkt spännande saker
Tänker ofta på dig Fanny
Hälsningar Pappa
PS vi hörs snart av ,nu när du fått skypetelefon

2008-01-22 @ 20:38:14
Postat av: Mamma

Bortskämd.....nja, njut av livet vet jag :)

2008-01-22 @ 20:45:50
Postat av: Mimmi

Hej Fanny!
Roligt att läsa att du har det så bra i Landet på andra sidan. Njut av livet och ha det bra! kram

2008-01-24 @ 22:05:24
URL: http://www.mimmisuniversum.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0