Bra dag :-)

Idag steg jag upp kl 9. Så tidigt har jag inte vaknat på väldigt länge. Så nu så kanske jag kan somna tidigt ikväll och vakna tidigt imorgon också. Hoppas!
Vid halv 11 körde jag in till stan och hjälpte min farfar att handla och sen åkte vi hem och fikade hos honom. Så trevligt så.

Sen körde jag hem igen. Mitt internationella körkort hade kommit idag. Fatta fult det var, trodde det skulle vara ett riktigt körkort men det är typ bara ett vikt pappershäfte med ett foto fasthäftat. Men men, skönhet är ju inte allt.

Sen hämtade jag mamma på stationen och så fixade vi tacos när vi kom hem. Och nu har jag precis varit på Coop och handlat lite saker inför resan; schampo, balsam och deos osv. Bäst att köpa upp ett lager liksom. Tidningar tänkte jag köpa också men kom på att det nog är bäst att köpa det kvällen innan annars läser jag dom bara nu.

Har förresten gått runt och sjungit spice låtar hela dagen. Och funderat på vad man ska ha på sig på konserten. haha Knasigt tycker säkert ni men HALLÅ, det är Spice Girls konsert!!! Kör nog på färgglad alt glittrig klänning och high heels. Vi får köra klänningsjakt i New York, eller vad säger du Christine?

Imon kväll ska vi till Drösebo och fira min faster som har fyllt år. Ska bli jätte mysigt att träffa alla. Speciellt nu innan jag åker...

Måste återgå till evighets-packningen nu. Och sen spela Sims. hehe

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0