ESL test

Idag har jag varit pa mitt college igen, NCC i Norwalk. Denna gang for att gora ett engelska test pa ESL avdelningen. Fick skriva en uppsats pa 45 minuter om varfor jag tror att over 60 % av amerikanerna ar overviktiga (det var latt!) Medans lararen rattade provet gick jag och kopte en kaffe i the coffe shop (som forovrigt smakade sjukt konstigt) Hann precis satta mig ner innan de ropade in mig. Lararen bara skattade och sa att jag verkligen inte behover lasa engelska och att jag var overkvalificerad. Kande mig nagra centimeter langre nar vi gick over till den andra byggnaden for att skriva in mig pa Beginning Travel kursen. Det ska bli saaaa kul! Aldrig trodde jag att jag skulle hitta en san rolig kurs. Jag borjar den 20 februari, vilket ar perfekt for da hinner jag lara mig vagen dit. Tro mig, det ar skitsvart att hitta har!! Funderar pa att investera i en GPS.
Har precis lart mig basic omradet, dvs; skolorna, gymet, Starbucks och DMV. Ska lara mig hitta till tagstationen imorgon.

Vagen som heter Belden Hill har min basta van har. Kor man bara pa den sa ar jag ratt :-)
Log med hela ansiktet nar jag korde in pa garden idag efter en felfri runda. Hade total koll pa var jag va hela tiden. Tjoho!

Alskar min bil! Helt underbar! Fick in varsta braiga radiokanalen idag. Ska ta med nya Spice Girls skivan imon och lyssna pa den i bilen. Kan inte fatta att vi snart ska pa deras konsert! Sa coolt!

Kommentarer
Postat av: christine

De låter underbart babe. Du verkar ha det gott du donnan!

2008-01-23 @ 01:26:23
Postat av: sabina

aaah vad bra du har det!!
Jag har inte kommit igang med nagonting... Jag ska kora for forsta gangen i morgon.. och aka till gymmet for forsta gangen i morgon... Kul att du har det sa valdans bra! snart kommer jag!!! :D

2008-01-23 @ 01:33:02
Postat av: sabina

aaah vad bra du har det!!
Jag har inte kommit igang med nagonting... Jag ska kora for forsta gangen i morgon.. och aka till gymmet for forsta gangen i morgon... Kul att du har det sa valdans bra! snart kommer jag!!! :D

2008-01-23 @ 01:33:13
Postat av: mormor

hej Fanny, oh vad det är kul att läsa det du skriver, jag kan se framför mig när du växte 'några centimeter',vad härligt att få ett sånt omdöme av en lärare.kram från en stolt grandmother'

2008-01-23 @ 08:48:49
Postat av: Rebecca

Hej! Låter som du har det helt underbart där borta! :) Sett några roliga saker än? Hur är människorna där borta? Som här hemma?! Verkar som din familj är lika bra som du trodde? Hoppas jag iaf! vi höres! Kramar

2008-01-23 @ 10:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0